آغاز مراسم اعتكاف دانش آموزی در مساجد سراسر كشور
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، 'داوود روستایی'، افزود: طرح اعتكاف دانش آموزی كشور با شركت 150 هزار دانش آموز ایران اسلامی در قالب طرح حلقه عشاق در مساجد برگزیده كشور آغاز شد تا دانش آموزان ضمن تمسك به قرآن و اهل بیت(ع)، گام های خودشناسی و خداشناسی را با سرعتی مضاعف و مستحكم بردارند.

روستایی افزود: اعتكاف دانش آموزی رمضان 91 كه با حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همراه سازمان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر كشور برگزار شده است، به یك افتخار بزرگ و تاثیر گذار تبدیل شده كه در هیچ جای دنیا نمونه‌ای برای آن وجود ندارد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی افزود: تشكیل حلقه‌های قرآنی، ذكر اهل بیت(ع)، قرائت ادعیه و زیارت، سخنرانی‌های معرفتی بصیرتی و پرسش و پاسخ دو طرفه با حضور اساتید از جمله فعالیت‌های این برنامه معنوی است.

وی گفت: بزرگترین محفل اعتكاف كشور در مشهد مقدس در جوار حرم ملكوتی حضرت امام رضا(ع) با حضور نزدیك به 10 هزار دانش آموز و بعد از آن در شیراز در جوار حرم نورانی شاهچراغ حضرت احمد بن موسی (ع) با حضور سه هزار دانش آموز برگزار می‌شود.

اجتمام**9105**1348





:: برچسب‌ها: رقص , آلمان , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: